Gwarancja i reklamacje (wyciąg z regulaminu sklepu)
1. Sprzedawca udziela 6-miesięcznej gwarancji na zakupiony Produkt z wyjątkiem baterii, na które Sprzedawca udziela 3-miesięcznej gwarancji.
2. Reklamacje Użytkowników posiadających konto należy składać zgodnie z procedurą z użyciem Formularza reklamacyjnego dostępnego w Sklepie internetowym po zalogowaniu.
3. Reklamacje Użytkowników dokonujących zakupów bez rejestracji należy dokonać wysyłając wcześniej pobrany oraz uzupełniony formularz reklamacyjny na adres e-mail: gsm@quadra-net.com. Plik do pobrania dostępny jest na stronie Sklepu internetowego w zakładce reklamacje i zwroty (https://gsm.quadra-net.pl/reklamacje-i-zwroty,12,24.htm)
4. Wysyłka reklamowanego towaru jest bezpłatna. Aby skorzystać z bezpłatnej wysyłki reklamowanego towaru:
-Użytkownik zarejestrowany po złożeniu reklamacji otrzyma formularz zwrotu w korespondencji w e-sklepie w zakładce twój panel reklamacje.
-Użytkownik niezarejestrowany otrzyma formularz zwrotu w odpowiedzi na e-mail odnośnie reklamowanego Produktu.
5. Sklep internetowy rozpatrzy żądanie reklamacyjne w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
6. W ramach gwarancji Administrator Sklepu internetowego w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wymieni lub naprawi Produkt na wolny od wad w terminie do 30 dni od dostarczenia Produktu.
7. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Użytkownika, wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
8. W razie realizacji roszczeń z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Użytkownik może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu do umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w odpowiedniej proporcji do ceny wynikającej z umowy, stosownie do tego w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Użytkownik nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna.
b) zażądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady w rozsądnym terminie bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika. Sprzedawca w terminie 14 dni ma obowiązek ustosunkować się do żądania Użytkownika w tym zakresie.
Użytkownik może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady zażądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do stanu zgodności z umową w sposób wybrany przez Użytkownika jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.