Po dodaniu części do koszyka pojawią się dwa warianty:
- kontynuacja zakupów poprzez wybranie pola nr 4
- przejście do koszyka w celu finalizacji zakupu poprzez wybranie pola nr 5
Wybór metody płatności oraz sposobu dostawy
Po przejściu do koszyka należy dokonać wyboru sposobu dostawy oraz metody płatności. Wybór tych opcji dostępny jest w polu nr 6 oraz 7.
Dla użytkowników związanych umową z firmą Quadra-Net Sp. z o.o. domyślne ustawienia to:
- Transport: DHL – zgodnie z umowąPodsumowanie zamówienia
Przed finalizacją zamówienia należy sprawdzić zgodność zamówienia w polu nr 9.
Kupujący opcjonalnie może przekazać istotną informacją do sprzedającego uzupełniając pole nr 10.
Po zweryfikowaniu poprawności zawartości koszyka, sposobu płatności oraz dostawy należy ostatecznie potwierdzić zamówienie poprzez pole nr 11.
Po zatwierdzeniu zamówienia system wyświetli potwierdzenie dokonania zakupu. W polu nr 12 zostanie podany numer zamówienia. System poinformuje kupującego, że na jego adres e-mail zostało wysłane potwierdzenie zamówienia.
Ewidencja zamówień
W celu ewidencji złożony zamówień nalży przejść do zakładki Twój Panel poprzez pole nr 13 lub 14.
Po przejściu do panelu klienta należy przejść do pola nr 15 w celu wyświetlenia listy zamówień. Numery zamówień znajdują się w polu nr 16 a ich statusy w polu nr 17.
W celu uzyskania szczegółowych danych o konkretnym zamówieniu należy je otworzyć poprzez przycisk Szczegóły, znajdujący się w polu nr 18.
Po przejściu w Szczegóły dostępne będą takie informacje jak:
- numer przesyłki – pole nr 18